Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
Voorwaarden:
Reservaties
Bij huurperiodes van maximum 5 dagen, moet de aanvraag ten laatste 2 weken vóór de huurperiode plaatsvinden.
Bij huurperiodes van meer dan 5 dagen, moet de aanvraag ten laatste 12 weken vóór de huurperiode plaatsvinden.
In- en uitchecken
Weekend: Inchecken gebeurt om 20 uur en uitchecken om 13 uur. (vrijdag-zondag) Tenzij anders afgesproken met verantwoordelijke.
Midweek: Inchecken gebeurt om 20 uur en uitchecken om 18 uur. (Zondag-vrijdag) Tenzij anders afgesproken met verantwoordelijke.
Annulaties
Waarborg niet betaald: Indien de waarborg niet wordt betaald vóór de overeengekomen datum, wordt de reservatie automatisch geannuleerd.
Contract niet teruggestuurd: Indien het contract niet toekomt bij de verhuurcoördinator voor de overeengekomen datum, wordt de reservatie automatisch geannuleerd en de - eventueel reeds betaalde- waarborg teruggestort.
Waarborg betaald en contract geannuleerd: Indien de huurperiode maximum 5 dagen omhelst, en de huurder binnen 1 week voor de huurperiode annuleert, wordt slechts 50% van de waarborg terugbetaald. Indien de huurperiode meer dan 5 dagen omhelst en de huurder annuleert de periode, dan wordt de waarborg niet terugbetaald.
Voorschot / waarborg
Het tijdig betalen van de waarborg en het tijdig opsturen van het contract geldt als reservatie. Deze tijdslimieten worden telefonisch afgesproken met de verhuurcoördinator.
Er wordt geen voorschot gevraagd aangezien de betaling van de waarborg geldt als reservatie, tenzij het gaat over bedragen van meer dan 500 €.
Het huurgeld wordt bij het inchecken berekend a.d.h.v. het effectieve aantal personen en ook ter plekke betaald. De betaling gebeurt contant en gepast.
*** Afrekening waarborg
De waarborg moet worden gestort op rekening van de verhuurder binnen de vooropgestelde termijnen (zie "voorschot / waarborg"). U krijgt hiervoor samen met het contract een overschrijvingsformulier toegestuurd.
Na de huurperiode wordt de waarborg teruggestort op rekening van de huurder, nadat afvalverbruik, het energieverbruik en eventuele herstellingskosten voor schadegevallen of boetes(zie contract) zijn afgetrokken. Indien de waarborg onvoldoende blijkt te zijn om alle verbruiks- en herstellingskosten te dekken, worden deze kosten doorgefactureerd aan de huurder.